Přístup k informacím
1. Oficiální název
Obec Suchá Loz
2. Důvod a způsob založení
Zákon 128/2000 Sb. o obcích:
Obec je základním územním samosprávným společenstvím občanů; tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce Suchá Loz.
Obec je veřejnoprávní korporací, má vlastní majetek. Obec vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající.
Obec pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů; při plnění svých úkolů chrání též veřejný zájem vyjádřený v zákonech a jiných právních předpisech.
3. Organizační struktura
Nejvyšším orgánem obce je zastupitelstvo obce. Rozhoduje ve věcech náležejících do samostatné působnosti obce. Funkční období zastupitelstva obce je čtyřleté. Iniciativními a kontrolními orgány zřizovanými zastupitelstvem jsou výbory. Obec je navenek zastupována starostou, který také dle § 99 odst. 2 zákona o obcích vykonává funkci rady obce. Výkonným orgánem obce je obecní úřad. Je tvořen starostou, místostarosty a zaměstnanci. Starosta stojí v jeho čele a je nadřízen všem zaměstnancům obecního úřadu. Starostu v době nepřítomnosti zastupuje místostarosta. Obecní úřad není dělen na odbory.
4. Kontaktní spojení
4.1 Poštovní adresa - Sídlo
Suchá Loz č. p. 72
687 53 Suchá Loz
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Suchá Loz č. p. 72
687 53 Suchá Loz
4.3 Úřední hodiny
4.4 Telefonní čísla
572 646 821
4.5 Adresa internetové stránky
4.6 Adresa podatelny
Suchá Loz č. p. 72
687 53 Suchá Loz
4.7 Elektronická adresa podatelny
obec@suchaloz.cz
(možnost použití elektronického podpisu)
4.8 Datová schránka
p3vba7s
5. Případné platby lze poukázat
Komerční banka Uherský Brod
číslo účtu: 4267210339/0800
Variabilní symboly pro platby:
- Poplatník označí veškeré své platby číslem domu (pozemku) a do zprávy pro příjemce příjmením.
6. IČO
00291374
7. Plátce daně z přidané hodnoty
CZ 00291374
8. Dokumenty
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
- Hlavním regulačním dokumentem je Územní plán
- Vyhlášky a nařízení
- Úřední deska
8.2 Rozpočet
Veškeré informace v rubrice Hospodaření obce
9. Žádat o informace lze:
- osobně na obecním úřadě v úředních dnech a hodinách
- telefonicky viz obecní úřad
není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně - písemnou žádost můžete doručit:
- elektronicky (e-mailem) viz obecní úřad
- elektronickou podatelnou
- poštou na adresu obecního úřadu
-
datovou schránkou - viz obecní úřad
Ze žádosti musí být patrno, kterému subjektu je určena a kdo ji podal. Neobsahuje-li žádost tyto údaje, žádost se odloží.
9.1 Informace, které byly poskytnuty žadatelům dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím
10. Příjem podání a podnětů
- osobně na Obecním úřadě viz obecní úřad
- telefonicky na viz obecní úřad
- elektronicky (e-mailem) viz obecní úřad
- elektronickou podatelnou
- poštou na viz obecní úřad
-
datovou schránkou - viz obecní úřad
10.1. Popisy úkonů orgánů veřejné moci - životní situace
Popisy úkonů orgánů veřejné moci - životní situace naleznete na Portálu veřejné správy.
10.2 Opravné prostředky
Opravné prostředky lze podávat písemně:
-
osobním podáním na Obecním úřadě viz obecní úřad
-
poštou na adresu viz obecní úřad
Opravné prostředky proti rozhodnutí vydaným obecním úřadem se podávají ve lhůtách a způsobem stanovených zvláštními předpisy. Ve vydaných správních rozhodnutích je uvedeno poučení o odvolání, které v konkrétním případě stanoví postup odvolatele při podání odvolání.
Většinou lze opravný prostředek podat do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí, pokud není v rozhodnutí nebo právním předpisem stanoveno jinak.
11. Předpisy
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž obec jedná a rozhoduje. Tyto předpisy jsou k nahlédnutí v kanceláři Obecního úřadu
- ústavní zák. č. 1/1993 Sb., Ústava České republik
- usnesení č. 2/1993 Sb., jímž se stala Listina základních práv a svobod součástí ústavního pořádku České republik
- zák. č. 128/2000 Sb. o obcích
- zák. č. 500/2004 Sb. o správním řízení
- zák. č. 301/2000 Sb. o matrikách
- vyhl. č. 207/2001 Sb. k provedení zákona o matrikách
- zák. č. 326/2000 Sb. o způsobu označování ulic a ostatních veřejných prostranství
- zák. č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích
- zák. č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech zák. č. 133/1985 Sb. o požární ochraně
- zák. č. 561/2004 Sb. - školský zákon
- zák. č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích
- zák. č. 218/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech
- zák. č. 455/1991 Sb. o živnostenském podnikání
- zák. č. 563/1991 Sb. o účetnictví
- zák. č. 114/1992 Sb. o ochraně přírody a krajiny
- zák. č. 143/1992 Sb. o platu a odměně za pracovní pohotovost v rozpočtových a některých dalších organizacích a orgánech
- zák. č. 37/2003 Sb. o odměnách za výkon funkce členům zastupitelstev
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů
- zák. č. 338/1992 Sb. o dani z nemovitostí
- zák. č. 634/2004 Sb. o správních poplatcích
- zák. č. 21/2006 Sb. o ověřování
- zák. č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách
- vyhl. č. 231/1996 Sb., kterou se stanoví paušální částka nákladů řízení o přestupcích
- zák. č. 412/2005 Sb. o ochraně utajovaných skutečností
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů
- zák. č. 185/2001 Sb. o odpadech
- zák. 513/1991 Sb. – Obchodní zákoník
- zák. č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím
- vyhl. č. 442/2006 Sb. prováděcí vyhláška k zákonu o svobodném přístupu k informacím, kterou se stanoví struktura informací zveřejňovaných o povinném subjektu
- vl. nař. č. 364/1999 Sb. o součinnosti orgánů státní správy s obcemi
- zák. č. 365/2000 Sb. o informačních systémech veřejné správy
- zák. č. 227/2000 Sb. o elektronickém podpisu
- zák. č. 194/2009 Sb,.o datových schránkách
11.2 Vydané právní předpisy
12. Úhrady za poskytování informací
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím:
Vzniknou-li při poskytování informací další nutné výdaje, např. zpoplatnění dalšími subjekty, specifické služby, apod., budou tyto výdaje zahrnuty do vyúčtování celkové úhrady.
12 .2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Nebylo dosud žádné vydáno.
13. Licenční smlouvy
13.1. Vzory licenčních smluv
13.2. výhradní licence
Dosud nebyly žádné poskytnuty.
14. Výroční zprávy podle zákona č. 106/1999 Sb.
15. Poskytnuté informace
Žádosti o informace v roce 2016 jsou ke stažení zde.
Žádosti o informace v roce 2017 jsou ke stažení zde.
Žádosti o informace v roce 2018 jsou ke stažení zde.
Žádosti o informace v roce 2019 jsou ke stažení zde.
Žádosti o informace v roce 2020 jsou ke stažení zde.
Žádosti o informace v roce 2021 jsou ke stažení zde.
Žádosti o informace v roce 2022 jsou ke stažení zde.
Žádosti o informace v roce 2023 jsou ke stažení zde.
Žádosti o informace v roce 2024 jsou ke stažení zde.
Další povinně zveřejňované informace
A. Obsah obcí vedených veřejně přístupných rejstříků, registrů, evidencí a seznamů
- Živnostenský rejstřík - pro přístup k živnostenskému rejstříku použijte následující odkaz Centrální registr živnostenského podnikání
- Rejstříky pracoviště CZECH POINT
B. Informace o územním plánu
Důvodem pro zpracování územního plánu obce vice je potřeba reagovat na aktuální potřebu aktualizovat rozvojové záměry obce ve všech funkcích a vytvořit závazný podklad pro koordinaci všech investičních i neinvestičních aktivit na území obce v intencích udržitelného rozvoje při respektování jeho přírodních a kulturních hodnot.
C. Informace ze zákona č. 159/2006 o střetu zájmů
D. GDPR: Povinně zveřejňované informace dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679
Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 110/2019 Sb., zákon o zpracování osobních